Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Розмір шрифту
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:

Школа молодого педагога

 «Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; 
любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; 
не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя. 
У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме
 й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме»
П.П. Блонський
Мета школи: 
надання педагогам-початківцям методичної допомоги у розв’язанні проблем, подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий учитель, з метою підтримки і самореалізації його у творчій діяльності; ознайомлення його з сучасними методиками і технологіями навчання та виховання, особливостями роботи зі шкільною документацією.

Завдання: 
1.Сприяти підвищенню фахового рівня молодого педагога. 
2.Ознайомити молодих педагогів із передовим педагогічним досвідом викладачів ліцею та закладів нового типу України. 
3.Сприяти розвитку ініціативи, творчості молодого педагога, самореалізації. 
Форми роботи: колективні та індивідуальні.



План роботи школи молодих педагогів
Термі
 проведення
Зміст роботи Відповідальні
Жовтень І.Організаційні заходи: 
призначення наставників; планування самоосвіти. 
II. Складання розкладу взаємовідвідування уроків педагогами-початківцями та наставниками. 

ІІ.Засідання школи №1. 
1)Урок – як засіб розвитку особистісних якостей учня. 
2)Складання плану уроку, його основні етапи. 
3)Вимоги до сучасного уроку 
Заступник директора з НВР 


Керівник ШМП
Грудень I.Ознайомлення з нормативними документами Міністерства освіти і науки України. 

ІІ.Засідання школи №2. 
1) Педагогічні здібності та створення психологічного комфорту на уроках. 
2) Культура спілкування вчителя з учнями та батьками. 
3) Сучасні підходи до виховного процесу, формуванню особистості на принципах національного виховання та традицій закладу. 
4) Вимоги до особистості вчителя. 
Заступник директора з НВР






Керівник ШМП
Литий І.Вивчення ППД учителів Чернігівщини. 
ІІ. Відвідування відкритих уроків педагогів-наставників. 

ІII.Засідання школи №3. 
1)Використання різноманітних форм і методів роботи на уроках. 
2) Створення умов для отримання позитивного результату. 
3)” Продуктивне спілкування”. (бесіда з елементами тренінгу) 
Заступник директора з НВР 

Керівник школи

Практичний психолог
Березень І.Тиждень педмайстерності молодих педагогів. 

ІІ.Опрацювання та ознайомлення з новинками методичної літератури. 
ІІІ. Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів. 
ІV. Засідання школи №4. 
1) Формування життєвих компетентностей та розвиток творчого потенціалу учня. 
2) Використання елементів інноваційних технологій в учбово-виховному процесі.
Заступник директора з НВР 


Керівник ШМП 



Молоді педагоги
Травень І.Організація та проведення ДПА, навчальної практики та навчально-виховних екскурсій. 
ІІ.Засідання школи №5. 
1) Звіти молодих педагогів про виконання програм професійного зростання. 
2) “Від дискусії до конфлікту один крок” (бесіда з анкетуванням і діагностуванням) 
3) Виставка зразків дидактичного матеріалу. 
4) Як стати творчим та успішним вчителем. (поради досвідчених наставників закладу молодим вчителям)
Заступник директора з НВР 

Керівник ШМП 

Практичний психолог 

Молодіпедагоги
Вчителі-наставники