Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Розмір шрифту
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:
  • 16600, м. Ніжин, вул. Богуна 1
  • (04631) 2-35-42, (097) 871-88-60
  • [email protected]

Завдання для учнів


Наступні уроки дивіться на каналах МОН України та Рада

МАТЕРІАЛИ КОНСУЛЬТАЦІЙ до ЗНО
Математика: 
Консультаціі з теми: "Задачі з параметрами". 02.06 - 12.00, 03.06 - 10.00, 04.06 - 10.00
Графік консультацій із української мови та літератури (А. Іващенко)
Консультація з англійської мови (Л. Петренко)
Українська мова та література 03.06 - 11:00 на платформі Zoom (О. Міщенко)
Українська мова та література за посиланням Тетяна Бронзенко
Консультації для підготовки до ЗНО з англійської мови (С. Мухінська)
Графік консультацій з біології для учнів 11-х класів через електронну пошту [email protected] та Viber 0688139697: 02.06., 03.06., 04.06., 05.06 з 15.00 - 16.30. 
Графік консультацій з географії для учнів 11-х класів через електронну пошту [email protected] та Viber 0682553540: 02.06., 03.06., 04.06., 05.06 з 15.00 - 16.30.

СПЕЦКУРС УКРАЇНОЗНАВСТВО

Матеріали за посиланням

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА (Боровик Володимир Віталійович)
Завдання за посиланням (оновлено 15.05)

АНГЛІЙСЬКА МОВА (Бойко Юлія Анатоліївна)
10 математичний: Ex.11 p.133; Ex.9 p.141; Ex.1 p.146; p.148 – grammar; Ex.5,6 p.148
11 математичний: Ex.4,5 p.138; p.139 – grammar; Ex.8,9 p.140; Ex.1-3 p.141; Ex.9,10 p.144
10 математичний: Ex.1,2 p.165; p.166 – grammar; Ex.8,9 p.167; Ex.1 p.168; Ex.4 p.169; p.170 – grammar; Ex.9,10,11, 13 p.171; Ex.1 p.172
11 математичний: Ex.1 p.65; Ex.2-5 p.65; p.67 – grammar; Ex.8,9 p.68; p.102 – grammar; Ex.9,10 p.102
10 математичний: Ex.1,2 p.180; Ex.3,4 p.180; Ex.13 p.183
Grammar – Узгодження часів
11 математичний: Ex.4,5 p.75; Ex.6 p.76; Grammar – p.76; Ex.7,8 p.77; Ex.10 p.77 
10 математичний: Ex.5 p.181; Grammar – p.182; Ex.8,9,10 p.182
11 математичний: Grammar – p.139; Ex.8,9 p.140; Ex.10 p.140
10 математичний: Ex.1,2 p.187; Ex.3,4 p.188
11 математичний: Grammar – p.143; Ex.10 p.143; Ex.4,6 p.142
10 математичний: p.145 - grammar Ex.9,10 p.145 Political System of Ukraine
11 математичний: Ex.1 p.181 Ex.2,3 p.182
І математичний: Ex.1,2 p.67; Ex.5 p.68
ІІ математичний: p. 46 - grammar; Ex.8 p.46; Ex.9,10,11 p.47.
10 математичний: Повторення: Ст. 184-185; Ст. 190
11 математичний: Повторення: Ст. 179-180; Ст. 186

АНГЛІЙСЬКА МОВА (Петренко Лариса Іванівна) 
Завдання за посиланням (оновлено 18.05)

АНГЛІЙСЬКА МОВА (Павлюк Лариса Миколаївна) 
Завдання за посиланням (оновлено 26.05)

Матеріали спецкурсів

АНГЛІЙСЬКА МОВА (Мухінська Світлана Олексіївна) 
Завдання за посиланням (оновлено 18.05)

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА (Шевчук Тетяна Михайлівна)
12.03 1 філ. Прочитати роман О.Вайльда " Портрет Доріана Грея", біографія письменника
13.03 2 філ. письмово в робочих зош." Чого потребує "людство " (на основі оповідання Г. Маркеса "Стариган із крилами")?"
        2 ін.філ., 2 мат. письмово в робочих зош.: риси "магічного реалізму", постмодернізму, прочитати оповідання Г.Маркеса "Стариган із крилами", М. Павича "Скляний равлик"
18.03 2 філ. прочитати повість Я. Кавабата " Тисяча журавлів"
        1 філ. дати цитатні відповіді на тест по роману О. Вайльда
        1 ін. прочитати драму М Метерлінка" Синій птах" 
01.04 2 філ. ВИПИСАТИ в роб.зошит. по 2-3 цитати з "Тисяча журавлів" про японські уявлення про красу; визначити основні ідеї твору
1 філ. 1 ін.мов опрацювати (ПИСЬМОВО В РОБ. ЗОШ.) біографії Ш.Бодлера, П.Веолена,прочитати поезії Ш.Бодлера "Альбатрос"," Вечорова гармонія", "Відповідності", П.Верлена "Поетичне мистецтво", "Осіння пісня". НА ПАМ`ЯТЬ на вибір учня вірш П. Верлера
VIBER/MAIL дла зворотнього зв"язку - на сайті
1 ін.філ. 1 філ.-письмово в роб. зош. - структура зб. " Квіти зла"Ш.Бодлер
ДЛЯ ВСІХ КЛАСІВ ----ГОТУЄМО МАТЕРІАЛИ ДО ТИЖНЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ,МОЖНА НАДСИЛАТИ ОНЛАЙН,ДЯКУЮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

УСІМ УЧНЯМ: ПРАЦЮЄМО ЗА СПИСКОМ ЛІТЕРАТУРИ!
10.04 2 ін мов, 2 матем. №1 ПЧ Ф.Дюрренматт "Гостина старої дами" Чому Ілль просить молитися за місто Гюлен?
№2 Тема депортації кримськотатарського народу в повісті Т.Халілова "До останнього подиху".
08.04 2 укр філ.№1 Придумати по 2 тестові запитання до творів Е. Гемінгвея, Г.Маркеса, Я.Кавабата
№2 Опрацювати підр О.Ісаєва та ін.ст. 228-231.
10.04 Прочитати п"єсу Ф.Дюрренматта "Гостина старої дами", опрацювати біографію.
08.04 №1 1укр.філ.опрацювати біографію А. Рембо, проч. вірші"Голосівки"," Моя циганерія
№2 Художнє новаторство А.Рембо
15.04 2 філ. Проблема сенсу життя окремої людини на прикладі п'єси Ф.Дюрренматта, сенс останньої фрази Ілля(усно)
15.04 1 укр.філ. Порівняти ліричного героя П.Верлена й А.Рембо(УСНО)
Придумати по 3 тестові запитання до творчості А.Рембо, П. Верлена (письмово цитатами з віршів)
15.04 ін.філ. Біогр.А.Рембо, проч.вірші "Голосівки", "Моя циганерія".
Порівняти ліричного героя П.Верлена Й А.Рембо( ПИСЬМОВО ЦИТАТАМИ З ВІРШІВ)
22.04 11 філ. ПЧ С.Беккет "Чекоючи на Годо" або Е Йонеско "Носороги" - прочитати, риси театру абсурду.
Постмодернізм(Підр. ст.246-249)
22.04 10 філ. Зміни в драматургії на межі 19-20 ст.( підр. ст.259- 263, схему ст.262 опрацювати ), біографія М. Метерлінка
23.04 10 філ. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв'язків у драмі - феєрії " Синій птах"(прочитати).ГОТУЄМОСЯ ДО НАПИСАННЯ ПИСЬМОВОГО ТВОРУ, тема - в зошиті.
24.04 11 ФІЛ. М. Павич біографія, прочитати оповідання "Скляний равлик"
24.04 11 ін.філ, 11 мат. ПИСЬМОВО (КР) Якмй і чому саме цей варіант завершення оповідання М.Павича " Скляний равлик" Ви вибрали?
УВАГА! 10 ІН.ФІЛ. ГОТУЄМОСЯ ДО НАПИСАННЯ ТВОРУ. ТЕМА -В ЗОШИТІ.
29.04 11 укр.філ. ПИСЬМОВО: Який варіант завершення твору М. Павича Вам найбільш прийнятний і чому?
Біографія Хуліо Кортасара
10 ін.філ, 10 укр філ. Позакласне читання А.Чехов "Агрус" (ЗА БАЖАННЯМ, ще й К. Чапек "R.U.R")
ТЕМА ЩАСТЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ
Скласти по 6 тестових запитань до творів "Синій птах" та "Аґрус"
06.05 11 укр. філ. Прочитати оповідання Х. Кортасара "Менади". Відображення в творі соціальних, психологічних, етичних проблем.
08.05 Загальна характеристика розвитку кримськотатарської літератури. Таїр Халілов, біографія, прочитати твір "До останнього подиху".
06.05 10 укр. філ. Контрольний письмовий твір "Який він - Синій птах" (за п'єсою М. Метерлінка "Синій птах")
07.05 Огляд сучасної літератури: Ромен Гарі "Повітряні змії"; Паоло Коельйо "Алхімік"; Мо Янь (Гуань Моє) "Геній"; Сью Таунсенд цикл творів про Адріана Моула; Тумас Йоста Трастремер поезії (за матеріалами Інтернету).
13.05.
10 ін. філ. 
Контрольний твір
"Який він - Синій птах" (за п'єсою М. Метерлінка "Синій птах"). Прочитати лекцію Ніла Геймана "Чому наше майбутнє залежить від читання"
10 укр. філ. Ніл Річард МакКіннон Гейман біографія письменника, прочитати повість "Кароліна", виписати проблеми, які піднімаються у творі.
11 укр. філ. риси екзистенціалізму в творі "До останнього подиху", тема депортації кримських татар. Біографія Джона Майкла Гріна
20.05
10 укр.філ. РМ (п) Вибрати із лекції Н. Геймана "Чому наше майбутнє залежить від читання" 3-5 цитат, якими він пояснює сформульовану тезу. Пояснити цитату А. Енштейна. Біографія Йогана Ягелло, прочитати повість "Кава з кардамоном"
11 укр.філ. Прочитати роман Дж. Гріна"Провина зірок". Символіка назми твору, ідея цінності життя.
21.05. 10 укр.філ. Проблема батьків і дітей у творі "Кава з кардамоном" Й. Ягелло. Придумати по 3 тестові запитання до творів "Кораліна" Н. Геймана, "Кава з кардамоном" Й. Ягелло.
27.05
10 укр.філ. 
ПЧ Й. Ягелло "Шоколад із чилі". Особливості мови твору. Список літератури на літо (у класного керівника)
10 ін.філ. Ніл Гейман, прочитати повість "Кораліна". Список літератури на літо (у класного керівника)
11 укр.філ. М. Зузак "Крадійка книжок", знайти три відмінності у сюжеті роману і кіноверсії.

МАТЕМАТИКА (Шмаглій Тетяна Михайлівна) 
10 математичний: складена функція, похідна складеної функції, п. 37, розв. 37.10-37.13
11 математичний: числові послідовності, арифметична, геометрична пргресії, розв. 25.285-25.313; похідна функції, правила диференціювання, розв. 25.377-25.381.
10 укр. філології, найпростіші тригонометричні рівняння, розв. 475-478.
10 іноз. філології, найпростіші тригонометричні рівняння, розв. 475-478.
10 іноз. філології, повторити аксіоми стереометрії, розв. 767, 768, 778, 779, 781

Електронна пошта: [email protected]
Блог: http://noplmath.blogspot.com/
10 математичний:  Похідні степеневої та тригонометричних функцій, Ознака сталості функцій. Достатні умови зростання і спадання функцій. Екстремуми функцій п. 39, 40, розв. 39.2, 39.4, 39.11, 40.7, 40.11, 40.15
11 математичний:Дослідження функцій за допомогою похідної, розв. 25.388-25.394.
Первісна та визначений інтеграл, розв. 25.395-25-399 
10 укр. філології: похідна функції, її геометричний і фізичний зміст, п. 14, 15, розв. 544-546, 559-561.
10 іноз. філології: похідна функції, її геометричний і фізичний зміст, п. 14, 15, розв. 544-546, 559-561. 
10 укр. філології, повторити  "Паралельність і перпендикулярність уросторі" розв. 954, 957, 992, 1047, 1073  
10. філології, повторити  "Паралельність і перпендикулярність у просторі" розв. 954, 957, 992, 1047, 1073
Завдання та матеріали консультації за посиланням (оновлено 18.05)

МАТЕМАТИКА (Карпенко Світлана Іванівна)
11 клас іноземної філології
13.03 Алгебра Повторити цілі та ірраціональні нерівності, виконати тести ЗНО з даної теми.
14.03 Геометрія Об¢єм конуса та кулі. Вивчити §25, розв¢язати 944, 945, 951, 956, 958, 959, 979, 981. Повторити §23-24.
20.03 Алгебра Повторити арифметичну та геометричну прогресії, виконати тести ЗНО з даної теми.
11 клас української філології
13.03 Геометрія Об`єм циліндра. Вивчити §24, розв¢язати 898, 920, 926, 927.
16.03 Алгебра Повторити цілі рівняння та нерівності, виконати тести ЗНО з даної теми.
11 клас іноземної філології
Алгебра.
Повторити тригонометричні функції, рівняння та нерівності.  (Математика, 10 кл. Бевз Г.П., §6-11). Виконати тести ЗНО теми тригонометричні рівняння.
Геометрія. Повторити координати і вектори. (Математика, 10 кл. Бевз Г.П.,  §34-37). Виконати тести ЗНО з даної теми.
11 клас української філології
Алгебра. Повторити тригонометричні функції, рівняння та нерівності.  (Математика, 10 кл. Бевз Г.П., §6-11). Виконати тести ЗНО теми тригонометричні рівняння.
11 клас іноземної філології
Алгебра. 10.04 Повторити показникові функції, рівняння та нерівності. (Математика, 10 кл. Бевз Г.П., §6-11). Виконати тести ЗНО теми показникові рівняння.
11 клас української філології
Алгебра. 06.04 Повторити тригонометричні нерівності. (Математика, 10 кл. Бевз Г.П., §6-11). Виконати тести ЗНО теми тригонометричні нерівності. Геометрія. 10.04 Повторити об’єми та площі поверхонь призми та піраміди. (Математика, 11 кл. Бевз Г.П., §17-18). Розвʼязати № 688, 689, 690 (ст.166). Виконати тести ЗНО з даної теми.
11 клас іноземної філології
Алгебра. 17.04
Повторити логарифмічні функції, рівняння та нерівності.  (Математика, 11 кл. Бевз Г.П., §3,4). Виконати самостійну роботу ст.36, варіант 1.
Геометрія. 14.04 Повторити об’єми та площі поверхонь циліндра, конуса та кулі. (Математика, 11 кл. Бевз Г.П., §21, 22, 24, 25). Пройдіть тест , використавши код доступу 620629
відкривши посилання
join.naurok.ua
11 клас української філології
Алгебра. 13.04
Повторити показникові функції, рівняння та нерівності.  (Математика, 11 кл. Бевз Г.П., §1,2). Пройдіть тест, використавши код доступу 139819
відкривши посилання
join.naurok.ua
11 клас іноземної філології
Алгебра. 24.04 Повторити похідну функції, її геометричний та механічний зміст. Застосування похідної до дослідження функцій. (Математика, 10 кл. Бевз Г.П., §14-18). Пройдіть тест, використавши код доступу 470825 відкривши посилання join.naurok.ua
11 клас української філології
Геометрія. 24.04 Повторити об’єми та площі поверхонь циліндра, конуса та кулі. (Математика, 11 кл. Бевз Г.П., §21, 22, 24, 25). Пройдіть тест , використавши код доступу 110501
відкривши посилання join.naurok.ua
11 клас іноземної філології Геометрія. 28.04 Повторити об’єми та площі поверхонь циліндра, конуса та кулі. (Математика, 11 кл. Бевз Г.П., §21, 22, 24, 25). Пройдіть тест, використавши код доступу 146850, відкривши посилання join.naurok.ua
11 клас української філології Алгебра. 27.04 Повторити похідну функції, її геометричний та механічний зміст. Застосування похідної до дослідження функцій. (Математика, 10 кл. Бевз Г.П., §14-18). Пройдіть тест, використавши код доступу 249659,відкривши посилання join.naurok.ua 
11 клас іноземної філології Алгебра.08.05 Повторити первісну та визначений інтеграл. Застосування визначених інтегралів. (Математика, 11 кл. Бевз Г.П., §5-8). Виконайте сам. роботу на ст. 70, варіант 1. Пройдіть тест, використавши код доступу 284649, відкривши посилання join.naurok.ua
11 клас української філології Алгебра. 04.05 Повторити первісну та визначений інтеграл. Застосування визначених інтегралів. (Математика, 10 кл. Бевз Г.П., §5-8). Виконайте сам. роботу на ст. 70, варіант 2. Пройдіть тест, використавши код доступу 284649, відкривши посилання join.naurok.ua
Геометрія. 08.05 Повторити об’єм та площу поверхні кулі. Пройдіть тест, використавши код доступу 194153, відкривши посилання join.naurok.ua 
11 клас іноземної філології
Алгебра.15.05 Пройдіть тест, використавши код доступу 999922, відкривши посилання join.naurok.ua
Геометрія. 12.05. Повторити об’єм та площу поверхні кулі. Пройдіть тест, використавши код доступу 194153, відкривши посилання join.naurok.ua 
11 клас іноземної філології
Алгебра.22.05 Пройдіть тест, використавши код доступу  999922, відкривши посилання join.naurok.ua
11 клас української філології
Алгебра.18.05 Пройдіть тест, використавши код доступу  999922, відкривши посилання join.naurok.ua
Геометрія. 22.05. Пройдіть тест, використавши код доступу 879018, відкривши посилання join.naurok.ua

ГЕОМЕТРІЯ (Бойко Лідія Миколаївна)
Завдання з геометрії для 11 математичного класу https://cutt.ly/AthDKSn
Завдання з геометрії для 10 математичного класу https://cutt.ly/othDZOF

ФІЗИКА (Дерід Юлія Юріївна)
Завдання за посиланням (оновлено 18.05)

ХІМІЯ (Мазур Наталія Павлівна)
Завдання за посиланням (оновлено 05.05)

БІОЛОГІЯ (Сліпак Світлана Михайлівна)
Завдання за посиланням (оновлено 18.05)

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА (Іващенко Алла Сергіївна)
Завдання та матеріали консультації за посиланням (оновлено 27.05)

УКРАЇНСЬКА МОВА І ЛІТЕРАТУРА (Міщенко Оксана Вікторівна)
Завдання за посиланням
11 укр. філ. Виконати тестові завдання https://forms.gle/LNtVmX2HGNVDq2wQ9 

11 укр. філ. https://forms.gle/5B9FYA9yR8eHPrMh8
07.04.20. Українська мова 1. Виконати завдання (будову слова, спільнокореневі слова і форми одного слова, способи словотвору). https://forms.gle/MnKzpaBtstqHnH6v7 2. Повторити вживання слів у прямому й переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів, паронінімів. Власне українська лексика та лексичні запозичення з інших мов. Українська література 3. Прочитати твір Валерія Шевчука «Дім на горі»  (оглядово). 4. Повторити усну народну творчість (за програмою ЗНО). 5. Виконати завдання у формі ЗНО https://forms.gle/FAVHc6FCFAMZognQ8 08.04.20. Українська мова 1. Виконати завдання (вживання слів у прямому й переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів, паронінімів. Власне українська лексика та лексичні запозичення з інших мов). https://forms.gle/yNBYMYwZMvKkeBwX8 2. Повторити: лексична сполучуваність, складні випадки слововживання, лексичні помилки (за конспектами уроків у 10 та 11 класах). 09.04.20. Українська мова 3. Виконати завдання (лексична сполучуваність, складні випадки слововживання, лексичні помилки). https://forms.gle/SxNK8GW3eQku91NS9 4. Повторити фразеологію української мови. Українська література 6. Кримськотатарська література. Прочитати твір Ервіна Умерова «Самотність»  (оглядово). 7. Повторити давню українську літературу (за програмою ЗНО). 8. Переглянути консультацію до ЗНО О. Авраменка (за бажанням). https://www.youtube.com/watch?v=BdMQWf8xtSk
14.04.20. Українська мова 1. Виконати завдання (фразеологія). https://forms.gle/HStBogz6tQvUpRKd6
Українська література 1. Повторити творчість Василя Симоненка, Івана Драча та Ліни Костенко (підготуватися до контрольної роботи).
2. Повторити творчість Івана Котляревського (за програмою ЗНО).
15.04.20. Українська мова 1. Повторити тему «Іменник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль; іменники власні і загальні, істоти й неістоти; рід іменників (чоловічий, жіночий, середній), число іменників)» (за програмою ЗНО).
16.04.20. Українська мова 1. Повторити тему «Іменник як частина мови: відмінювання іменників; невідмінювані іменники в українській мові; написання й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові; кличний відмінок (у власних чоловічих і жіночих іменах)» (за програмою ЗНО).
Українська література
1. Постмодернізм. Естетика постпостмодернізму і література сьогодення. Риси стилю (за підручником).
2. Повторити творчість Тараса Шевченка (за програмою ЗНО).
3. Контрольна робота за творчістю Василя Симоненка, Івана Драча та Ліни Костенко (виконати завдання).
21.04.20. Українська мова
1. Виконати завдання (іменник як частина мови, 1 частина) https://forms.gle/11vdDrWLNy19tzBe6
2. Повторити тему «Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль» (за програмою ЗНО).
Українська література
1. Твір Василя Герасим’юка «Аркан» ‒ філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу (прочитати твір, аналіз – за підручником).
2. Повторити творчість Пантелеймона Куліша (за програмою ЗНО).

22.04.20. Українська мова
1. Виконати завдання (іменник як частина мови, 2 частина) https://forms.gle/69bkbu7o5MChCC7R7
2. Повторити тему «Прикметник як частина мови: відмінювання, творення ступенів порівняння» (за програмою ЗНО).
23.04.20. Українська мова
1. Виконати завдання (прикметник як частина мови). https://forms.gle/h7J9Y6k6X8i5bhQ9A
Українська література
1. Поезія Марії Матіос – прояв сильної жінки в сучасному світі, яка може залишатися жіночною (цикли поезій «Триєдина перспектива», «Прості вірші») (оглядово).
2. Повторити творчість Івана Нечуя-Левицького (за програмою ЗНО).
28.04.20. Українська мова
1. Контрольна робота (у формі ЗНО) https://forms.gle/ZSrEmAbgX9EyFCRW7
Українська література 1. Сергій Жадан «Музика, очерет…», «Смерть моряка». Збірка «Тамплієри» ‒ поетичний щоденник за 2015-й – першої половини 2016 року (за підручником).
2. Повторити творчість Панаса Мирного та Івана Карпенка-Карого (за програмою ЗНО).
29.04.20. Українська мова
1. Повторити тему «Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль, типи відмінювання, узгодження числівника з іменником, уживання числівників для позначення часу й дат».
30.04.20. Українська мова
1. Виконати завдання (числівник як частина мови) https://forms.gle/gV3K9JXFNLLxY6W89
Українська література
1. «ShevchenkoisOK» Юрія Андруховича ‒ есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. (за підручником).
2. Повторити творчість Івана Франка (за програмою ЗНО).
3. Підготовка до ЗНО (виконати завдання) https://forms.gle/9VK6DUgKZfCu3SSD7
05.05.20. Українська література
1. Марія Матіос «Майже ніколи не навпаки» ‒ сімейна сага в новелах (за підручником).
2. Повторити творчість Михайла Коцюбинського, Ольги Кобилянської та Лесі Українки (за програмою ЗНО).
Українська мова
1. Урок мовленнєвого розвитку (власне висловлення).
Прочитайте наведений текст. М. Цукерберг сказав: «Найбільший ризик у тому, щоб боятися ризикувати. У світі, який змінюється настільки стрімко, є лише одна стратегія гарантованого провалу – не ризикувати». Але чи завжди можна вважати ризик виправданим? Чи в будь-якій ситуації людина повинна бути готова ризикувати? Можливо така здатність притаманна імпульсивним людям, які живуть, керуючись емоціям?
Викладіть Ваш погляд на проблему: Здатність ризикувати – потреба в сучасному світі чи необґрунтована емоційна реакція?
06.05.20. Українська мова
1. Повторити тему «Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль, відмінювання, творення й правопис» (за програмою ЗНО).
2. Виконати завдання з теми «Займенник»: https://forms.gle/7KDRtHQreMD7Cbma7
07.05.20. Українська література
1. Олександр Ірванець. «Маленька п’єса про зраду» ‒ жанр антимюзиклу; типово постмодерні літературні і музичні ремінісценції й алюзії.
2. Повторити поетичну творчість Миколи Вороного, Олександра Олеся, Павла Тичини, Максима Рильського, Миколи Зерова (за програмою ЗНО)/
Українська мова
1. Повторити тему «Дієслово як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль, дієвідміни, форми та способи дієслова, творення форм умовного й наказового способів » (за програмою ЗНО).
2. Виконати завдання з теми «Дієслово» попередніх сесій ЗНО: https://forms.gle/cTVpFNZDJpiaWn2C7
13.05.20.
Українська мова

1. Повторити тему «Прислівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль, ступені порівняння, правопис » (за програмою ЗНО).
2. Виконати завдання з теми «Прислівник» попередніх сесій ЗНО і не тільки: https://forms.gle/54h5vjCKjcPjWvg2A
14.05.20.
Українська література

1. Повторити напрями та стильові течії творів ЗНО.
2. Виконати завдання з теми «Стильові течії творів ЗНО»: https://forms.gle/VSNgwRbUnP5qhiuS7
Українська мова
1. Повторити тему «Службові частини мови. Вигук» (за програмою ЗНО).
2. Виконати завдання з теми «Службові частини мови» попередніх сесій ЗНО: https://forms.gle/M8NZeHU8KcHJqqWW9
19.05.20.
Українська мова
1. Повторити тему «Морфологія» (за програмою ЗНО).
2. Контрольна робота з теми «Морфологія» (завдання попередніх сесій ЗНО): https://forms.gle/CbRL7gdT53HjWmcc8
Українська література
1. Повторити псевдоніми авторів творів ЗНО.
2. Виконати завдання з теми «Псевдоніми письменників»: https://forms.gle/nhMg4zuzc25FTE4Z6
20.05.20.
Українська мова
1. Повторити тему «Просте речення (граматична основа та другорядні члени речення, види речень, типи односкладних речень)» (за програмою ЗНО).
2. Виконати завдання з теми «Просте речення» (завдання попередніх сесій ЗНО): https://forms.gle/H9MTZiLeQkdjUvBb9
21.05.20
Українська мова
1. Повторити тему «Просте ускладнене речення (однорідні члени речення; звертання; вставні слова, словосполученн, речення; відокремлені додатки, означення, обставини) )» (за програмою ЗНО).
2. Виконати завдання з теми «Просте ускладнене речення» (завдання попередніх сесій ЗНО): https://forms.gle/7S8C3csVKV4WVdf29
Українська література
1. Повторити родові й жанрові особливості творів ЗНО.
2. Контрольна робота за програмою ЗНО на тему «Роди й жанри творів української літератури»: https://forms.gle/wuTki99xAqGnj2HBA

УКРАЇНСЬКА МОВА (Кайдаш Алла Миколаївна)
Завдання за посиланням (Оновлено 03.04)
10 клас іноземної філології (обидві підгрупи) розміщено на освітній платформі Google classroom. Коди: zqmcbgw (для першої підгрупи), sq2ihhk (для другої підгрупи) (оновлено)

УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА (Івахно Наталія Олексіївна) 
Завдання та матеріали консультації за посиланням (оновлено 20.05)

УКРАЇНСЬКА МОВА (Хомич Вікторія Іванівна)
Завдання за посиланням (оновлено 26.05)
Матеріали консультації
Матеріали спецкурсу

УКРАЇНСЬКА МОВА (Бронзенко Тетяна Анатоліївна)
Завдання за посиланням (оновлено 12.05)
Додано завдання для 11 класу української філології (ІІ підгрупа) Термін виконання – до 27.04. https://docs.google.com/forms/d/1Uw47T6keMFhL018ZZfDZA4_5N8yUpITRc1gq3dkrDvQ/edit?usp=sharing
Додано завдання для 11 класу української філології (ІІ підгрупа) – учитель Бронзенко Т.А. Термін виконання – до 27.04. https://docs.google.com/forms/d/1Uw47T6keMFhL018ZZfDZA4_5N8yUpITRc1gq3dkrDvQ/edit?usp=sharing

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА (Капленко Оксана Миколаївна)
Завдання за посиланням (оновлено 18.05)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА (Бондаренко Юрій Іванович)
10 ін. філ 
1. Читати драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня». Повторити поняття «символізм», «неоромантизм», здійснити стильовий аналіз твору (пояснити, яким чином риси символізму та неоромантизму виражено у творі).
2. Вивчити жанрові особливості драми-феєрії. Здійснити жанровий аналіз драми-феєрії «Лісова пісня» (пояснити, яким чином жанрові особливості виражено у творі).
3. Зіставити драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня» та повість М.Коцюбинського «Тіні забутих предків». Виявити спільне та відмінне.(31.03)

10 укр. філ.
1. Здійснити жанровий аналіз драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня»: вивчити жанрові особливості драми-феєрії, пояснити, яким чином вони виражені у творі.
2. Читати драматичну поему Лесі Українки «Касандра». Визначити риси внутрішнього світу головної героїні, довести їх наявність із допомогою тексту.
1. Зіставити драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня» та повість М.Коцюбинського «Тіні забутих предків». Виявити спільне та відмінне. (31.03)
2. Повторити жанри драматургії. (31.03)
3. Прочитати новелу В.Винниченка «Момент». (31.03)
Завдання за посиланням (оновлено 18.05)

Виконані завдання надсилайте на електронну пошту [email protected]

НІМЕЦЬКА МОВА (Фесенко Наталія Миколаївна)
Завдання за посиланням (оновлено 27.04)
10 іноземної філології
Повторити лексику до теми
Скласти 5 неправильних тверджень до тексту «Die Ukraine».
2. Описати символи України (підручник стр. 162 впр.4)
3. Повторити відмінювання модального дієслова „wollen“ (хотіти), порядок слів у реченнях із модальними дієсловами (основне дієслово знаходиться в кінці речення у формі інфінітива).
4. Скласти план роботи на тиждень, використовуючи дієслово „wollen“ та інверсію.  (Am Montag will ich ein Buch lessen.)
11 клас іноземної філології
1. Підручник стр. 67 впр.2
2. Підручник стр. 67 впр. 3
3. Підручник стр. 68 впр. 6
4. Підручник стр. 69 впр. 8 (написати статтю)

СПЕЦКУРС НІМЕЦЬКОМОВНІ КРАЇНИ
Матеріали за посиланням

ГЕОГРАФІЯ (Гах Інна Михайлівна)
1. Вивчити параграф 17-18, виконати різнорівневі тести на тему: «Біосфера», виконати дослідження на одну з тем: 1. Деградовані ґрунти: причини і перспективи використання. 2. Чинники порушення широтної зональності на материках та території України.
2. Вивчити параграф 19-21, зробити презентацію на одну з тем: 1. Уплив старіння населення на місце країни в міжнародному поділі праці. 2. Працемісткі виробництва густозаселених регіонів світу. 3. Екологічні та соціальні проблеми густозаселених регіонів світу.
Завдання з географії для 11-их класів:
1. Вивчити параграф 21, у робочий зошит написати план-конспект у вигляді схем, таблиць, малюнків та скласти 5 різнорівневих тестових запитань.
2. Виконати у практичні зошити Практичну роботу 7 «Обчислення показників народжуваності, смертності, природного та механічного приросту населення країни за статистичними даними» (131 сторінка шкільного підручника).

(09.04) Завдання з географії для 11-их класів:
1. Вивчити §22-23.
2. У робочий зошит виконати завданння (дати відповіді на запитання) «Знаю і вмію обґрунтувати» на ст.139 та 143 шкільного підручника.
(06.04) Завдання з географії для 10-их класів:
1. Вивчити §33-34. 2. На контурну карту нанести кордони і столиці африканських держав, крайні точки материка.
3. Виконати практичну роботу №7 (на ст.212 шкільного підручника) «Позначення на контурній карті Африки основних районів видобування нафти, залізних, мідних та алюмінієвих руд, центів їх переробки (збагачення), основних транспортних магістралей та портів експортування».
(16.04) Завдання з географії для 11-их класів:
1. Вивчити §24-25.
2. Виконати практичну роботу №8 (на ст.148 шкільного підручника) «Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості «видобування алюмінієвої сировини – виробництво глинозему – виробництво первинного алюмінію – споживання алюмінію».
3. Пройти тест «Металургія України та світу» (ЗНО) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe-4ANnx3K462OOQDCEDaB1JRz5TXaITZSA0GDik7Y14zi4Wg/viewform Тест пройти, сфотографувати (результ буде у %) і переслати вчителю зручним для Вас способом: Viber за номером телефону: 0682553540 або на електронну пошту: [email protected] (Виконані завдання повинні бути надіслані до наступного уроку географії).
(23.04) Завдання з географії для 11-их класів:
1. Вивчити §26-27 шкільного підручника.
2. Прочитати навчальний матеріал «Українська держава і територія держави України» (на повторення) за посиланням https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/11-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F-%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8/
2. Пройти тест «Географічне положення України. (ЗНО) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSevGq8_WQJORKkFKI65FwTJXobCQeYT-KzGJAQIXKo8sHLUaA/viewform Тест пройти, сфотографувати і переслати вчителю зручним для Вас способом: Viber за номером телефону: 0682553540 або на електронну пошту: [email protected] (Виконані завдання повинні бути надіслані до наступного уроку географії).
(30.04) Завдання з географії для 11-их класів:
1. Вивчити §28 шкільного підручника.
2. Виконати практичну роботу №9 «Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні» на ст.171 шкільного підручника.
(04.05) Завдання з географії для 10-их класів:
1. Вивчити §35-36.
2. Подивитися відео «За що материк Африка заслужив таку назву?» за посиланням 
3. Тест пройти за посиланням 
(07.05) Завдання з географії для 11-их класів:
1. Вивчити §29-34 шкільного підручника.
2. Виконати практичну роботу №10 «Аналіз секторальної структури економіки України» (на ст.175 шкільного підручника).
(14.05) Завдання з географії для 11-их класів:
1. Пройти тест за посиланням
(18.05) Завдання з географії для 10-их класів:
1. Вивчити §37-38.
2. Заповнити у зошиті таблицю 11 на ст. 227 шкільного підручника.

МИСТЕЦТВО (Борисова Катерина Володимирівна
Завдання за посиланням (оновлено 07.05)

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА (Дудченко Оксана Сергіївна)
Завдання за посиланням (оновлено 20.05)

ІСТОРІЯ (Дудка Лариса Олексіївна)
Завдання за посиланням (оновлено 20.05)

ІСТОРІЯ (Давиденко Юрій Миколайович
Завдання за посиланням (оновлено 15.04)

ІНФОРМАТИКА (Ігнатенко Тетяна Григорівна)
10 клас: завдання на сайті
https://sites.google.com/view/obllicey10
11 клас: завдання на сайті
https://sites.google.com/view/obllicey11

ІНФОРМАТИКА (Головіна Наталія Олександрівна)

13.03.2020 1 філ. Фінансові обрахунки. Опрацювати п. 2.4. Виконати практичну роботу на с. 61. Файл виконаної роботи залити на Google Disk та надати учителю доступ. Також матеріал можна опрацювати використавши відповідні документи за посиланням http://vle.ndu.edu.ua/mod/folder/view.php?id=23924
Завдання за поситанням (оновлено 15.05)

Харченко Володимир Миколайович
Для математичного класу:
Зайти на курс Інформатика 10-11(vle.ndu.edu.ua) опрацювати презентацію та вислати розв'язки задач.
Технології: Опрацювати презентацію.
Для класів української та іноземної філології: На курсі "Вступ до кібербезпеки"  виконати контрольну роботу до розділа №3 та опрацювати теоретичний матеріал розділа №4 (без лабораторних робіт).
завдання на 1.04 з інформатики:
11 математичний клас: Опрацювати презентацію на курсі "Інформатика 10-11", виконати завдання та прикріпити їх у завдання "Виконати завдання з інформатики (карантин 1.04)"
Зауваження: Завдання за 18.03 виконали лише кілька учнів.
11 іноземної та української філології: До цього часу багато ліцеїстів не тільки не виконали контрольну роботу №3, але є й такі, що не мають оцінок за контрольну з етики, контрольні №1, №2. Не виконана лабораторна робота " Дослідіть ризики своєї поведінки в Інтернеті". Усуньте дані борги.
Завдання: Опрацювати підрозділ 4.1 "Міжмережні екрани" та 4.2 "Підхід до кібербезпеки на основі поведінки" курсу Cisco "Вступ до кібербезпеки".
ТЕХНОЛОГІЇ 11 математичний клас 2 підгрупа:
Опрацювати презентацію "Завдання на карантин з технологій 18.03 та 1.04", виконати завдання та прикріпити їх у "Здати задачі з технологій 18.03 та 1.04"
11 математичного класу на 8 квітня: 1. Пройти тестування по циклічних алгоритмах на курсі "Інформатика 10-11". (Тест буде відкритий з 9-50 до 13-10 8 квітня)
2. Виконайте завдання зі свого варіанта. Номер варіанта співпадає з номером у списку підгрупи.
З технологій: опрацювати презентацію. Виконати завдання для самостійної роботи з презентації.
Завдання з інформатики 11 математичний: Опрацювати завдання з курсу Інформатика 10-11. Під'єднати виконані завдання до "Здати завдання за 29.04"
Завдання з технологій 11 математичного: Опрацювати презентацію. Виконати завдання для самостійної роботи і під'єднати до "Здати завдання з технологій 29.04"
Завдання для філологів: Опрацювати з розділу 5 тему " Освіта та кар’єра в галузі кібербезпеки. Можливості сертифікації." Виконати практичну роботу 10 «Пошук матеріалів для навчання». Завдання з інформатики 11 математичний: Опрацювати завдання з курсу Інформатика 10-11. Під'єднати виконані завдання до "Здати завдання за 6.05"
Завдання з технологій 11 математичного: Опрацювати презентацію. Виконати завдання для самостійної роботи і під'єднати до "Здати завдання з технологій 6.05"
Завдання для філологів: Пройти тестування "Відгук про курс" а потім, до 10.05 пройти "Випускний іспит", але лише один раз

ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (Білан Микола Володимирович)
Підручникиза посиланням 
За підручником І. Герасимів, К. Пашко, М. Фука, Ю. Щирба опрацювати:
02.03 § 29-30, ст.132-142
16.03 § 31-34, ст. 142-160
За підручником М. Гнатюк:
02.03 ст.150-153
16.03 ст. 153-164
11 клас (навчально-польові збори) за посиланням

ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ (ОМЗ) (Кузьменко Людмила Петрівна)
Завдання за посиланням