План роботи школи молодих педагогів |
||
Термі проведення |
Зміст роботи | Відповідальні |
Жовтень |
І.Організаційні заходи: призначення наставників; планування самоосвіти. II. Складання розкладу взаємовідвідування уроків педагогами-початківцями та наставниками. ІІ.Засідання школи №1. 1)Урок – як засіб розвитку особистісних якостей учня. 2)Складання плану уроку, його основні етапи. 3)Вимоги до сучасного уроку |
Заступник директора з НВР Керівник ШМП |
Грудень |
I.Ознайомлення з нормативними документами Міністерства освіти і науки України. ІІ.Засідання школи №2. 1) Педагогічні здібності та створення психологічного комфорту на уроках. 2) Культура спілкування вчителя з учнями та батьками. 3) Сучасні підходи до виховного процесу, формуванню особистості на принципах національного виховання та традицій закладу. 4) Вимоги до особистості вчителя. |
Заступник директора з НВР Керівник ШМП |
Литий |
І.Вивчення ППД учителів Чернігівщини. ІІ. Відвідування відкритих уроків педагогів-наставників. ІII.Засідання школи №3. 1)Використання різноманітних форм і методів роботи на уроках. 2) Створення умов для отримання позитивного результату. 3)” Продуктивне спілкування”. (бесіда з елементами тренінгу) |
Заступник директора з НВР Керівник школи Практичний психолог |
Березень |
І.Тиждень педмайстерності молодих педагогів. ІІ.Опрацювання та ознайомлення з новинками методичної літератури. ІІІ. Фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень учнів. ІV. Засідання школи №4. 1) Формування життєвих компетентностей та розвиток творчого потенціалу учня. 2) Використання елементів інноваційних технологій в учбово-виховному процесі. |
Заступник директора з НВР Керівник ШМП Молоді педагоги |
Травень |
І.Організація та проведення ДПА, навчальної практики та навчально-виховних екскурсій. ІІ.Засідання школи №5. 1) Звіти молодих педагогів про виконання програм професійного зростання. 2) “Від дискусії до конфлікту один крок” (бесіда з анкетуванням і діагностуванням) 3) Виставка зразків дидактичного матеріалу. 4) Як стати творчим та успішним вчителем. (поради досвідчених наставників закладу молодим вчителям) |
Заступник директора з НВР Керівник ШМП Практичний психолог Молодіпедагоги Вчителі-наставники |