Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Розмір шрифту
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:
  • 16600, м. Ніжин, вул. Богуна 1
  • (04631) 2-35-42, (097) 871-88-60
  • [email protected]

Учителю

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в Ніжинському обласному педагогічному ліцеї Чернігівської обласної ради в період карантинних обмежень

01.09.2020

Затверджено наказом по ліцею

від 31.08.2020 № 136-Н

 

Підготовчі заходи щодо відновлення освітнього процесу

1.       Скласти й затвердити наказом інструкції:

-        з охорони праці під час роботи в закладі освіти в умовах карантину;

-        з охорони праці під час дистанційної (надомної) роботи в умовах карантину;

-        з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу під час карантину;

-        з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу про дотримання обмежень задля запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (Адміністрація до 01.09.2020)

2.       Завершити ремонтні та профілактичні роботи, здійснити прибирання усіх навчальних приміщень (дезінфекція поверхонь, перевірка вікон щодо забезпечення наскрізного та кутового провітрювання; відкриття та дезінфікування жалюзійних решіток тощо. (Заступник директора з ВР, прибиральниця до 01.09.2020)

3.       Проінформувати учасників освітнього процесу про правила організації освітнього процесу, відвідування ліцею та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19). (Адміністрація, класні керівники до 01.09.2020)

4.       Проведення роз'яснювальної роботи з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу або здобувачів освіти (Адміністрація, класні керівники до 01.09.2020)

5.       Розміщення інформації про необхідність дотримання респіраторної гігієни та етикету кашлю (Сестра медична до 01.09.2020)

6.       Визначити місця для обробки рук антисептичними засобами та розміщення контейнерів з кришками для використаних ЗІЗ із яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук (Сестра медична до 01.09.2020)

7.       Виокремити й обладнати спеціальне приміщення для тимчасової ізоляції учасників освітнього процесу у разі виявлення в них симптомів гострого респіраторного захворювання та/або підвищеної температури (Сестра медична до 01.09.2020)

8.       Розробити алгоритми дій на випадок надзвичайної ситуації, пов'язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників закладу (Адміністрація до 01.09.2020)

9.       Провести інструктажі з безпеки життєдіяльності для учасників освітнього процесу з питання запобігання поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів, навчання щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації (Адміністрація, класні керівники до 01.09.2020

10.     Провести роз'яснювальну роботу з батьками ліцеїстів щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування ліцею сторонніми особами (дистанційно за допомогою будь-яких засобів зв'язку) (ЗДВР, класні керівники до 01.09.2020)

11.     Запропонувати (за потреби) батькам учнів, які належать до категорій, яким не рекомендовано перебування в закладі, дистанційне навчання (ЗДНВР, класні керівники до 01.09.2020)

12.     Створити умови для мінімізації ризику інфікування (визначити місце для окремого зберігання верхнього одягу для кожного класу, працівників закладу освіти), збільшити вільний простір у навчальних приміщеннях (прибрати зайві меблі, килими, тощо) (Адміністрація, класні керівники до 01.09.2020)

Особливості організації освітнього процесу

1        Вносити зміни до термінів проведення канікул, початку та завершення навчальних семестрів із урахуванням епідеміологічної ситуації(Адміністрація, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

2        Уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту між учнями: зменшити кількість комунікаційних вправ, групових ігор, що передбачають тактильний контакт, дотримуватися соціальної дистанції тощо (Вчителі, керівники гуртків, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

3        У розкладі занять передбачити можливість визначення різного часу початку та закінчення занять (перерв) для різних класів, по можливості максимальне використання технології змішаного навчання (ЗДНВР, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

4        Визначити маршрути руху із залученням усіх можливих входів до закладу та розмітки пересування приміщенням закладу (Адміністрація, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

5        Наявність засобів індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, на 5 робочих днів, у т.ч. на 1 робочу зміну – безпосередньо на робочому місці, дотримуватися правил використання індивідуальних засобів захисту (Працівники закладу, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

6        Допускати до роботи персонал закладу за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром. Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37.2 С не допускаються на робоче місце

Вхід до ліцею учнів дозволяється за умови наявності ЗІЗ

Забороняється допуск до закладу батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю. (Сестра медична, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

7        Перед початком занять проводити опитування здобувачів освіти щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. Регулярно комунікувати з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я учнів (Учителі, класні керівники, керівники гуртків, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

8        У разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби діяти згідно із затвердженими алгоритмами (Сестра медична, класні керівники, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

9        Здійснювати регулярний моніторинг та аналіз відвідування занять учнями з метою раннього виявлення збільшення захворюваності та інформування служби громадського здоров'я у випадку різкого збільшення (Сестра медична, класні керівники, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

10      Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях (Учасники освітнього процесу, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

11      Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим (Учасники освітнього процесу, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

12      Уникати масових скупчень, обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях (окрім заходів, необхідних для забезпечення функціонування закладів освіти – проведення педагогічних рад, конференцій трудового колективу тощо) (Адміністрація, вчителі, бібліотекар, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

13      Рухатися по закладу згідно з маршрутами й графіком руху (Учасники освітнього процесу, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

14      З метою забезпечення соціальної дистанції під час навчання використовувати великі приміщення, за сприятливих погодних умов забезпечувати проведення занять з окремих предметів просто неба; проводити навчальні заняття з окремих предметів або в окремі навчальні дні у підгрупах, використовуючи технології змішаного навчання. (Учителі, керівники гуртків, бібліотекар, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

15      У санітарних кімнатах забезпечити наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук та паперових рушників (або електросушарок для рук).

Використання багаторазових рушників заборонено. (Адміністрація, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

16      Після кожного навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. (Учителі, керівники гуртків, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

17      Після проведення занять у кінці робочого дня проводити очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів. місць для сидіння, перил, тощо). (Прибиральниця, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

Особливості організації харчування

1        Затвердити графік харчування здобувачів освіти (Адміністрація до 01.09.2020)

2        При організації харчування забезпечити відстань між столами не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб (Сестра медисна, завідувач їдальні, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

3        Здійснювати контроль за дотриманням вимог до організації харчування, визначених у Постанові головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням короновірусної хвороби (COVID-19)», (Адміністрація, сестра медична, постійно, протягом дії карантинних обмежень)

4        Заборонити використання питних фонтанчиків на території ліцею, організувати питний режим із допомогою використання індивідуального або одноразового посуду (Адміністрація,сестра медична, класні керівники, постійно, протягом дії карантинних обмежень)