Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Розмір шрифту
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:

Сторінка директора

Вітаємо переможців конкурсу учнівських есе – 2019

20.02.2019

Вітаємо переможців конкурсу учнівських есе – 2019

Зайцев Богдан,

учень 9-А класу Ніжинської гімназії №3

 

Есе

Яким я бачу своє майбутнє

(І місце)

Майбутнє, свій життєвий шлях обрати в чотирнадцять непросто, однак можливо визначити, яка робота до душі, що саме надихає рухатися вперед. Тож, проаналізувавши свої бажання, здібності та потреби, я зрозумів, що найглибші знання й практичну підготовку маю з інформатики та математики.

Певні знання та досвід у програмуванні операційних систем отримав на курсах. Зокрема, опанував шість мов програмування, такі як: html, CSS, Java, MySqL, FrameCet, PHP. Сьогодні я із захопленням створюю нескладні відеоігри та сподіваюся, що в майбутньому зможу виконувати цікаве й копітке програмування. Відтак організую власну Іt-компанію, яка створить програмне забезпечення та абсолютно інноваційну операційну систему. Вона займатиметься робототехнікою: розробленням робота-помічника для допомоги в надзвичайних ситуаціях, наприклад, затримання небезпечних правопорушників. Напевно, винайде новітній гаджет, який проектуватиме зображення в повітрі за допомогою екрану, що згинається. Також тут кипітиме робота над тим, як зробити дороги на магнітній тязі, де за допомогою сили відштовхування рухатимуться автомобілі (наприклад, дорога матиме позитивний заряд, тобто +, а в автомобіля знизу під’єднаний великий магніт, який також буде мати заряд +). Таким автівкам не потрібне буде паливо, а лише трохи електроенергії, яка піде на підсилення магніту.

Одним із завдань компанії стане винайдення унікальних нанотехнологій, що дадуть змогу клонувати домашніх улюбленців. Приміром, замовник схоче мати такого ж собаку, як у нього вже є, і отримає його ідентичну копію. Виглядатимуть песики однаково, проте почуття й свідомість у них різнитимуться.

Планую, щоб у майбутньому завдяки розробленим мною та іншими працівниками компанії програмам кожен зміг визначити, які природжені здібності та напрацьовані навички йому розвивати й удосконалювати. Тобто інновації сприятимуть більш точному вибору майбутньої сфери професійних інтересів.

Постійно як керівник компанії від її імені організовуватиму різні важливі благодійні заходи, зокрема щодо збереження флори та фауни України, закликаючи до цього власників крупних компаній та на своєму прикладі показуючи, як слід поводитися в довколишньому світі. Також залучатиму всі ресурси Іt-компанії задля розв’язання глобальних проблем вирубування лісів і забруднення повітря. Адже всього півстоліття тому кисню було на вісім відсотків більше, ніж нині, коли його вже 20,95 %. Якщо нічого не робити, то через проблему з киснем людина не матиме вогню! Моя компанія активно діятиме, аби зберегти світ і власну країну!




Назар Костюченко,

учень 9-Б класу Ніжинського навчально-виховного

 комплексу №16 «Престиж»

 

Есе

Яким я бачу своє найближче майбутнє

(ІІ місце)

Кожна людина у своєму житті стоїть перед вибором. Це трапляється мало не щодня, вона обирає: куди піти, що зробити, де щось купити. Трапляється так, що рішення може бути правильним або навпаки. Саме тому потрібно робити це обдумано, самостійно, незалежно ні від кого і спираючись тільки на свої можливості й навички. Іноді для правильного рішення потрібна допомога іншої людини, але це повинна бути та особа, якій ти можеш довіритися і яка у випадку невдачі допоможе.

Один із переломних моментів у житті підлітка наступає в дев’ятому  класі, саме тоді він стоїть перед досить нелегким вибором. З одного боку, хочеться залишитися і вчитися далі в школі, адже тут його друзі, підтримка, учителі. З іншого боку, він починає замислюватися над вступом до ліцею, коледжу чи іншого навчального закладу, розуміючи, що, можливо, так буде краще або правильніше. Це рішення не можна приймати поспіхом і попередньо не отримати пораду від батьків, братів та сестер, друзів. Саме від того, як усе це відбуватиметься, залежить подальше життя. Підліток може попросити допомоги у вирішенні цієї проблеми, але остаточне рішення він повинен прийняти самостійно, адже це його життя. «Ми є творцями власного життя!», і повинні робити все, щоб воно було якомога цікавішим, щасливішим, різноманітнішим і неповторним.

Зараз прийшов саме той час: я повинен зробити вибір. Нині в дев’ятому класі, поки що не знаю, де буду продовжувати навчання.

Щодо найближчого майбутнього, то найголовніших цілей, які я хочу досягти, декілька.

По-перше, на відмінно закінчити навчання в поточному класі. Поки що в мене начебто все добре, але я маю деякі проблеми з декількох предметів. У наші дні отримати гарну освіту дуже важливо, тому я докладаю всіх зусиль, щоб ця ціль утілилася в життя.

По-друге, зараз я займаю посаду президента шкільного самоврядування. Мої всі дії та нові ідеї спрямовані на створення затишку, цікавого шкільного життя, намагаюся зі своєю командою зробити все, щоб учням було цікаво знаходитися в  школі. Ми влаштовуємо різні  заходи, веселі перерви, тематичні  опитування, беремо участь у різноманітних конкурсах та інших цікавинках.

На мою думку, у мене настав саме той час, коли я повинен прийняти правильне рішення, яке в подальшому змінить моє життя на краще, зробить його ще цікавішим, веселішим, кращим. Необхідно обрати самостійно! 



Повернення до списку