Чи не найболючішим у всі віки для українців було саме мовне питання. Сьогодні ж молодь свідома й твердо переконана, що мова – це теж зброя проти ворогів.
Із 06 по 10 листопада в ліцеї проходив Тиждень української мови. Ліцеїсти підготували стіннівки й долучилися до мовознавчої виставки «Поважаю країну – говорю її мовою». Свої лінгвістичні знання та вміння, неабияку активність і зацікавленість продемонстрували в різноманітних заходах. Учні 10 класу української та іноземної філології разом із А. М. Кайдаш проводили каліграфічні десятихвилинки (переможці: А. Калініченко – учениця 10 класу іноземної філології та Д. Глухенька – учениця 10 класу української філології); Н. О. Івахно з десятикласниками математичного профілю відгадували фразеологізми в грі-крокодил «Народ скаже, як зав’яже»; А. С. Іващенко запропонувала одинадцятикласникам української філології синтаксичні вправи «Знайди місце пунктограмі».
А ще були лінгвістичні ігри «Правда-неправда», «Я – редактор», «Найрозумніший», «Листопадовий наголос», змагання-декодування «Українські фразеологізми».
Юні мовознавці продемонстрували свої сили й у конкурсах. Маємо переможців:
· у Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед десятикласників призові місця вибороли учні математичного профілю (ІІІ – С. Сутула; ІІ – І. Леус, І – О. Градобик), серед 11 класів – ІІІ місце – Д. Гусєва (11 клас іноземної філології); ІІ – Є. Якименко (11 клас математичного профілю); І - А. Золотар (11 клас іноземної філології);
· у ХХIV Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика ІІІ місце розділили М. Росієць та А. Рудовська (учениці 10 класу математичного профілю), ІІ – Ю. Левченко (10 клас іноземної філології), І – Ю. Пінчук (10 клас математичного профілю); серед одинадцятикласників ІІІ місце – Д. Плошко (клас іноземної філології), ІІ – С. Чабан (клас української філології), І – А. Золотар (клас іноземної філології);
· у Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Лайфхаки з української мови» активними були десятикласники математичного профілю (Ю. Пінчук (диплом ІІ ступеня), М. Онищенко (диплом ІІ ступеня), Д. Рубан (диплом І ступеня)).
Учні не лише здобули нові знання, а й отримали задоволення від вивчення української мови. Отож, пам’ятаймо, що мова має значення, бо «нації вмирають не від інфаркту» (Л. Костенко)