Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Розмір шрифту
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:

Сторінка директора

У ліцеї відбувся тиждень іноземної мови

21.04.2016

У ліцеї відбувся тиждень іноземної мови

З 04.04. по 08.04 2016р. у ліцеї був проведений тиждень іноземних мов. Тематика позакласних заходів включала ознайомлення із історією відкриття Європи та створення Європейського союзу, з культурою та стилем життя європейських народів, їх цінностей, а також роль ЗМІ в житті людей та формуванні інформаційного суспільства. В рамках тижня була організована презентація малюнків на тему: «Європейське майбутнє мого міста». У своїх роботах ліцеїсти намагалися показати у художній формі своє власне бачення майбутнього свого рідного міста. Учні всіх класів ліцею брали участь у проведенні позакласних заходів. Так, під час проведення країнознавчого калейдоскопу «Особливості національних кухонь Європейських країн» (I курс класу іноземної філології) учні мали можливість ознайомитися із історією розвитку європейської кухні, розглянути найвідоміші страви країн Європи, збагатити словниковий запас з теми «Національні страви» та вдосконалити навички читання та аудіювання. Інтелектуально-розважальна програма «Ми – знавці німецької мови» продемонструвала гарне володіння учнями лексичним матеріалом, швидку реакцію на жартівливі запитання, сприяла розвиненню соціокультурної компетенції. Цікаві завдання вікторини “Welcome to European Union” (I курс фізико-математичного класу) розширили кругозір учнів про Європейську Спілку, історію її створення, національну символіку, валюту та країни-члени Європейської Спілки. Учні виконували творче завдання, розфарбовуючи прапори та розв’язуючи пазли – столиці ЄС. Захід сприяв розвитку творчого потенціалу учнів та шанобливого ставлення до європейських цінностей та культури. Турнір «Europe in a nutshell» (I курс класу української філології) передбачав удосконалення навичок непідготовленого читання та вмінь перекладу, виконання таких тестових завдань, як заповнення пропусків необхідною інформацією, здогадка, інтерпретація фото (малюнків), перегляд відео про найкрасивіші міста Європи та утворення назв національностей. Учні показали гарну командну гру, в якій вони мали можливість удосконалити знання з англійської мови та розширити свій кругозір з інших предметів.

В рамках засідання дискусійного клубу «Дебати» (II курс класу іноземної філології) відбулась презентація захисту соціального проекту «ЗМІ – стимулятор прогресу!» (II курс класу іноземної філології). У процесі роботи над проектом ліцеїсти проводили дослідження про вплив ЗМІ на суспільство. Зроблено великий об’єм роботи, який було систематизовано, проаналізовано та представлено на захист. Ліцеїсти злагоджено працювали в команді, брали інтерв’ю, вивчали матеріали ЗМІ, мали чудову можливість під час роботи над проблемою поглибити свої знання з мови, розширити лексичний запас, навчитись навичкам перекладу текстів суспільно-політичного характеру. Учні проявили завзятість у роботі, активність ,творчість та активну громадянську позицію.

Пізнавальний конкурс «Подорожуємо країнами Європи» (II курс класів української філології та фізико-математичний) надав учням можливість активізувати знання про історію виникнення нашого континенту, викликав інтерес ліцеїстів до умов життя людей в Європі, їх цінностей. Учням були запропоновані різноманітні тестові завдання, виконання яких потребували від ліцеїстів загальних знань, швидкості, здогадки та вміння працювати у команді. Отже, приймаючи участь у заходах, ліцеїсти збагатили свої знання про Європу та Європейський Союз, покращили навички володіння іноземними мовами, розвили творчий потенціал та набули досвіду у формуванні активної громадянської позиції.


Повернення до списку