26.11.2015
Із 9 по 21 листопада в ліцеї пройшла декада української мови
Було проведено І етап Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. Супрун А. ознайомила ліцеїстів із життєвим шляхом мецената П. Яцика. Переможцями конкурсу стали Сорокіна Оксана (І), Волошина Дарина (ІІ), Пабат Наталія (ІІІ), Зазимко Дмитро (І), Ярош Іванна (ІІ), Бовма Ярослава (ІІІ). Сорокіна Оксана та Зазимко Дмитро зайняли ІІІ місце на міському етапі. Призери ліцейського етапу Всеукраїнського конкурсу з української мови ім. Т. Шевченка (Нечипоренко Віолетта (І), Александренко Анастасія (ІІ); Міхієнко Юлія (І), Татарин Ігор (ІІ)) взяли участь у ІІ етапі, де Ю. Міхієнко зайняла І місце, А. Александренко – ІІІ. Ліцеїсти взяли участь у конкурсі стіннівок «Особливості функціонування укр. мови на сучасному етапі розвитку». Переможцями стали Світящук Ю. та Світящук Н. (І), Усенко Я. (ІІ), Оксимець Т., Маляренко М., Кліноцька Ю., Желдак А., Корнул Н. (ІІІ). Учителі-філологи ліцею провели лінгвістичні заходи: мовну вікторину «Слово наше рідне – слово українське!» (К.А.Готенко), лігвістичну хвилинку (А.М.Кайдаш), усний журнал «Витоки українського слова» (Т.М.Сидоренко), конкурс «Цікаві завдання з української мови» (Т.І.Бутурлим), конкурс гуморесок «Як я готуюсь до уроку української мови» (Т.І.Бутурлим), виховний захід «Звучи, рідна мово!» (К.А.Готенко), мовний диспут «Захисти солов'їну – збережи Україну» (К.А.Готенко), брейн-ринг «Мовний експрес» (К.А.Готенко). Вийшов черговий випуск «Вісника Наукового товариства юних філологів» (А.М.Кайдаш). Під науковим керівництвом Т.І.Бутурлим Т.А.Зінченко провела для учнів ІІ курсу тренінги, пов’язані із ЗНО: «Виховання асертивності старшокласників у процесі вивчення укр. мови та літ.», «Формування вміння раціонально використовувати час для підготовки до ЗНО з укр. мови та літ.», «Виховання вміння використовувати ефективні копінг-стратегії щодо формування стресостійкоті в процесі вивчення укр. мови», «Формування позитивного загальноемоційного стану старшокласників під час складання ЗНО з укр. мови та літ.», «Розвиток конструктивної моделі поведінки старшокласників після складання ЗНО з укр. мови та літ.»