Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Розмір шрифту
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:

Сторінка директора

27 березня на базі ліцею відбулася науково практична конференція "Формування життєвих компетентностей учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання та виховання"

28.03.2014

27 березня на базі ліцею відбулася науково практична конференція "Формування життєвих компетентностей учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання та виховання"

ПРОГРАМА НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ 
 ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ 
 (27 березня 2014 року, місто Ніжин)
 ПОРЯДОК РОБОТИ 

 Відкриття конференції 
С.М. Сліпак, заступник директора з навчально-виховної роботи Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
Вітальне слово
Т.М. Шевчук, директор Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, спеціаліст вищої категорії, старший учитель ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
1. Професійне самовизначення старшокласників у контексті компетентнісного підходу А.І.Конончук, кандидат педагогічних наук, доцент, декан фа-культету психології та соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
2. Життєва компетентність особистості у контексті цивіліза-ційних впливів Є.І. Коваленко, професор, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
3. Формування життєвих компетентностей учнів як педагогічна проблема Н.М. Суховєєва, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
4. Мультимедійні технології на уроках української та світової літератури С.М. Орел, учитель української мови та літератури Григоро-Іванівської ЗОШ Ніжинського р-ну 
5. Упровадження компетентнісного підходу до організації освітнього простору ліцею Т.М. Шевчук, директор Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради
 СЕКЦІЯ 1. ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ 
1. Формування літературної компетентності старшокласників на уроках світової літератури Т.М. Шевчук, учитель світової літератури Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
2. Розвиток соціальної компетентності учнів засобами проектної технології при вивченні іноземної мови в ліцеї Л.М. Павлюк, вчитель англійської мови Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
3. Формування здоров'язберігаючої компетентності на уроках англійської мови Л.І. Петренко, вчитель англійскої мови Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
4. Формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів ліцею на уроках іноземної мови С.О. Потебня, вчитель англійскої мови Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
5. Формування соціокультурної компетентності учнів на уроках німецької мови Н.М. Фесенко, вчитель німецької мови Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
 6. Деякі стратегії розвитку критичного мислення учнів на уроках англійської мови Н.О. Дєєва, учитель англійської мови Бобровицької гімназії Бобровицької районної ради Чернігівської області 
7. Формування життєвих компетенцій на уроках історії О.М. Рябцева, вчитель історії Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
8. Вироблення вмінь створювати зв'язне висловлювання як складова мовленнєвої компетенції старшокласників А.М. Кайдаш, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови та літератури Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, вчитель української мови Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
9. Морально-етичні проблеми і сучасний урок світової літератури В.О. Сидоренко, канд. філ. наук, доцент кафедри російської мови та перекладу Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
10. Формування стилістичної грамотності на уроках української мови як необхідна складова життєвих компетентностей старшокласників Т.М. Сидоренко, докторант кафедри української мови Національ¬ного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, учитель української літератури Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
11. Формування життєвої компетентності учнів на уроках англійської мови О.Б. Пулінець, учитель іноземних мов Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
 12. Тестовий контроль письмових навичок на уроках німецької мови Н. Шило, студентка V курсу факультету іноземних мов Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник Н.М. Демченко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
13. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії відчизняної педагогічної думки Р.Ю. Клунко, учитель правознавства Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
14. Розвиток патріотизму на заняттях з конституційного права України М.О. Ларченко, кандидат юридичних наук, доцент, докторантка юридичного факультету Київського національного університету імені Т.Г.Шевченка 
15. Самостійна робота як засіб актуалізації пізнавальної діяльності учнів на уроках правознавства І.А. Городецька, кандидат юридичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжин¬ського державного університету імені Миколи Гоголя 
16. Особливості організації навчального процесу в сучасній школі Є.Ю. Войтенко, студентка ІІІ курсу історико-юридичного фа-культету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник: І.А. Городецька, к.ю.н., доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжин¬ського державного університету імені Миколи Гоголя 
17. Участь студентів у спортивних гуртках як один із засобів попередження правопорушень серед молоді А.В. Топтун, студент ІІІ курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник: Городецька І.А., к.ю.н., доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
18. Методичні засади підготовки вчителів правознавства до впровадження компетентнісно орієнтованого підходу до навчання І.В. Геєць, асистент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
19. Компетентнісний підхід у навчанні історії учнів основної школи І.В. Геєць, асистент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя; М.В. Заплішна, студентка ІV курсу історико-юридичного фа-культету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя.
20. Сучасний урок історії у контексті компетентнісного підходу І.В. Геєць, асистент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя; С. Світлова, студентка ІV курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. 
21. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні теорії держави і права О.С. Дудченко, кандидат юридичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжин¬ського державного університету імені Миколи Гоголя 
22. Використання мультимедійних технологій на уроках правознавства Н.А. Борщ, студентка V курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник: О.С. Дудченко, кандидат юридичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
23. Науково-дослідницька діяльність як чинник формування професійних компетентностей учнів старших класів О.Г. Білоненко, студентка V курсу історико-юридичного фа-культету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник: О.С. Дудченко, кандидат юридичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
24. Методичні вимоги щодо розв’язання задач з правознавства на міжгалузеві зв’язки М.П. Онопрійко, студентка V курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник: О.С. Дудченко, кандидат юридичних наук, до¬цент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
25. Формування компетентностей учнів через активізацію пізнавальної діяльності на уроках правознавства В. Коломієць, студентка ІV курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник: О.С. Дудченко, кандидат юридичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
26. Дидактичні ігри як засіб формування предметних компетентностей на уроках історії М.М. Копаниця, студентка ІV курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: Л.О. Дудка, кандидат історичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
27. Формування громадянської компетентності старшо-клас¬ників засобами інформаційно-комунікаційних технологій В.В. Грицаєнко, студент ІV курсу історико-юридичного фа-культету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: Л.О. Дудка, кандидат історичних наук, доцент ка¬федри права та методики викладання історико-правознавчих дис¬циплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
28. Методичні засади проведення практичних занять при вивченні пропедевтичного курсу історії України у 5 класі О. Устименко, студент ІІІ курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: Л.О. Дудка, кандидат історичних наук, доцент ка¬федри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
29. Теоретичні засади історичного краєзнавства: проблема понятійно-термінологічного визначення Л.О. Дудка, кандидат історичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
30. Шляхи формування правової компетентності в загально¬освітніх навчальних закладах С. Калантиренко, студентка ІV курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя Науковий керівник: О.С. Дудченко, кандидат юридичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дис¬циплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
31. Сучасні модеді організації профільного навчання старшокласників Т.М. Грищенко, студентка V курсу історико-юридичного фа культету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: Л.О. Дудка, кандидат історичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
32. З історії становлення проектних технологій у системі освіти М.В. Корзун, студентка V курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: Л.О. Дудка, кандидат історичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дис.циплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
33. Статус та функції вчителя суспільствознавства в системі освіти радянського періоду А.Ю. Савченко, студентка V курсу історико-юридичного фа культету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: Л.О. Дудка, кандидат історичних наук, доцент кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
34. Фанатизм як сучасна педагогічна проблема С.І. Самаріна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
35. Особливості застосування інтерактивних технологій при вив¬ченні проблем полікультурності на уроках історії в старших класах. А.С. Шафрай студент V курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: О.В. Желіба, кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. зав кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
36. Складові соціальної компетентності на уроках історії в старших класах В.О. Іванова, студентка V курсу історико-юридичного факультету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: О.В. Желіба, кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. зав кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
37. Використання логічних схем при вивченні «Основ правознавства» М.І. Вієцька студентка V курсу історико-юридичного факуль-тету Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Науковий керівник: О.В. Желіба, кандидат педагогічних наук, доцент, в. о. зав кафедри права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
СЕКЦІЯ 2 МОЖЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЩОДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ГРУП КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 
1. Формування навчально-пізнавальнної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі Н.І. Лукашова, доктор педагогічних наук, професор кафедри хімії Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
2. Формування в учнів основ математичної компетентності Л.О. Коваленко, учитель математики Бобровицької гімназії Бобро¬вицької районної ради Чернігівської області 
3. Здоров’язберігаючі компетентності на уроках біології С.М. Сліпак, учитель біології, Ніжинського обласного педа-гогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
4. Продуктивне навчання на уроках хімії як шлях формування компетентної особистості учня Н.П. Мазур, учитель хімії Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
5. Формування життєвих компетентностей учнів на уроках фізики Н.В. Карабуля, вчитель фізики Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
6. Формування життєвих компетентностей в процесі реалізації міжпредметних звязків на уроках математики Л.М. Бойко, вчитель геометрії Ніжинського обласного педа¬го-гічного ліцею Чернігівської обласної ради 
7. Розвиток критичного мислення на уроках математики як важ¬лива складова формування основних груп компетентностей учня Т.М. Шмаглій, вчитель математики Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
8. Формування самоосвітньої компетентності учнів як одного з видів інформаційної компетенції В.М. Харченко, старший викладач кафедри прикладної математики, інформатики та освітніх вимірювань НДУ імені Миколи Гоголя, учитель математики та інформатики Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
9. Проектне навчання у школі Н.О. Головіна, асистент кафедри прикладної математики, інформатики та освітніх вимірювань Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя учитель математики та інформатики Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
10. Компетентнісний підхід на уроках фізики А.І. Євтушенко, кандидат фізико-математичних наук, асистент кафедри фізики Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
 СЕКЦІЯ 3 ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СИСТЕМІ ВИХОВНОЇ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА НА УРОКАХ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ 
1. Формуваня загальнолюдських цінностей як складової духовної компетентності в учнів старшої школи І.М. Терещенко, вихователь Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
2. Формування життєвих компетентностей у системі виховної роботи навчального закладу та на уроках художньо-естетичного циклу М.О. Шлапак, учитель Биринського навчально-виховного комплексу Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області 
3. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності піаністів профільного ліцею Н.О. Полянська, вихователь Ніжинського обласного педа-гогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
4. Вплив народних звичаїв та традицій на формування життєвих компетентностей учнів І.М. Гах, вихователь Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
5. Формування патріотичних почуттів учнів засобами національно-патріотичного виховання К.А. Готенко, вихователь Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
6. Застосування методу проекту у формуванні життєвих компе¬тент¬ностей учнів старшої школи Ю.О. Павлов, вихователь Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
7. Формування фізично-оздоровчих компетентностей в учнів на уроках фізичної культури І.І. Заплішний, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фізичного виховання та валеології Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, учитель фізичної культури Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради П.І. Кузьменко, старший викладач кафедри фізичного виховання і валеології Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
8. Роль формування естетичної свідомості старшокласників у контексті становлення їх творчої компетенції М.В. Палаєва, вихователь Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
9. Педагогічні умови розвитку професійної компетентності вчителів фізичної культури В.В. Боровик, викладач кафедри фізичного виховання та валеології Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя, учитель фізичної культури Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради Ю.В. Комендантенко, викладач кафедри фізичного виховання та валеології Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя 
10. Музичне виховання, як складова життєвих компетенцій В.Г. Потороча, керівник гуртка Ніжинського обласного педа-гогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
11. Психологічна діагностика сформованості життєвих компе¬тентностей ліцеїста-випускника Ж.М. Шумейко, практичний психолог Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради  
СЕКЦІЯ IV КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ 
1. Створення інноваційного освітнього простору як форма розвитку навчального закладу В.В. Ралко, директор Бобровицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня № 1 Бобровицької районної ради Чернігівської області 
2. Компетентнісно орієнтований підхід до планування науково-методичної роботи ліцею С.М. Сліпак, заступник директора з навчально-виховної роботи Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
3. Виховна робота як ефективний засіб формування життєвих компетентностей особистості Т.М. Котляр, заступник директора з виховної роботи Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради 
4. Формування професійної компетентності щодо ґендерного виховання старшокласників Т.І. Бутурлим, кандидат педагогічних наук, учитель української мови та літератури Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради


Повернення до списку