Новини

06.05.2019

З 15.04. по 24.04 2019р. у ліцеї був проведений тиждень іноземних мов. Тематика позакласних заходів була спрямована на активізацію знань учнів у процесі опанування іноземними мовами, формування соціокультурної та громадянської компетентностей на основі реалій життя в англомовних країнах та Німеччині, а також збагачення корисного життєвого досвіду для успішного вибору майбутньої професії. Була організована презентація стіннівок «У світі англомовних країн» та творча виставка «Дзеркало Великобританії». Учні презентували цікаву країнознавчу інформацію, яка розширює знання ліцеїстів про різноманітне життя англомовних країн, а також переглянули світлини про визначні місця Лондона.

Учні всіх класів ліцею брали участь у проведенні позакласних заходів. Так, для учнів I курсу були проведені пізнавальна вікторина «Що я знаю про Німеччину?», інтелектуальна гра «Ерудит» та країнознавча вікторина «Подорожуємо Англією». Під час знайомства із Німеччиною учні визначали архітектурні пам’ятники країни за запропонованими відео кадрами, виконували різноманітні тестові завдання, розігрували ситуації, пов’язані із реаліями побутового життя та національними особливостями жителів країни. Під час проведення гри «Ерудит» учні І курсу класу іноземної філології мали можливість повторити англійські прислів’я та знайти їх українські відповідники; перевірити свої знання про географію, культуру, традиції, видатних людей Великобританії; проявити творчі та акторські здібності, продовжуючи історію із запропонованим початком; продемонструвати володіння лексикою англійської мови. Захід закінчився колективним виконанням пісень груп “The Beatles” та “Queen”. Країнознавча вікторина включала завдання, орієнтовані на володіння учнями інформації про історію, культурну спадщину, політичне та суспільне життя країни. Учні мали можливість переглянути англійський мультиплікаційний фільм про подорож у Лондоні та визначити особливості вживання англійських виразів розважального характеру.

Учні II курсу брали участь у мовному марафоні «Цікава англійська» та презентували захист соціального проекту на тему: «Поділись добром зі світом!». Також учні II курсу фізико-математичного класу удосконалювали знання з лексичної теми «Цікавий світ професій» у процесі використання профорієнтаційних ігор. Запропоновані рольові ігри сприяли покращенню навичок діалогічного та непідготовленого мовлення учнів. Під час проведення мовного марафону учні у складі різних команд намагалися виконувати завдання, спрямовані на вирішення життєвих проблем учнів; активізацію лексичного матеріалу з тем, що вивчаються; удосконалення рівня граматичних вмінь (складання доміно “Passive Voice”); презентація творчих здібностей в комбінації з мовними вміннями.

Вже традиційним стало проведення відкритого засідання клубу «Дебати», на якому була представлена презентація соціального проекту «Поділись добром зі світом!». Учні II курсу класу іноземної філології представили результати свого дослідження з обраної теми. Слід відзначити, що учні в кожній експертній групі зробили спробу проаналізувати та представити своє власне бачення необхідності робити добро, показувати зацікавленість та проявляти піклування до людей та тварин, що потребують допомоги. Ліцеїсти показали ефективну роботу в команді, опрацювали достатньо великий обсяг матеріалу, проявили себе в ролі журналістів, операторів, режисерів, ведучих.

Отже, організація позакласних заходів з ліцеїстами сприяла зміцненню дружнього колективу та стосунків із вчителями, прояву творчої діяльності, удосконаленню мовних та мовленнєвих вмінь, формуванню життєвих компетентностей, збагаченню життєвого досвіду.

Кращі учні

Швидка Карина

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, диплом ІІІ ступеня, науковий керівник Ю.І. Бондаренко

Гайдук Анастасія

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, диплом ІІ ступеня, науковий керівник Ю.І. Бондаренко

Домме Ангеліна

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України, диплом І ступеня, науковий керівник Н.І. Бойко

Міністерство освіти і науки України

Педагогічна  преса

Національна дитяча гаряча лінія