Цветовая схема:
C C C C
Шрифт
Arial Times New Roman
Розмір шрифту
A A A
Кернинг
1 2 3
Изображения:
  • 16600, м. Ніжин, вул. Богуна 1
  • (04631) 2-35-42, (097) 871-88-60
  • [email protected]

14 березня 2014 року на базі Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради була проведена ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція для учнів 9-11 класів, учителів української та світової літератури, студентів, магістрантів,

Також до початку конференції демонструвався відеоролик про постмодерну літературу, де були представлені портрети представників художнього мистецтва слова ХХІ століття, їх знакові художні твори, фотографії «Вивчення української та світової літератури в Ніжинському обласному педагогічному ліцеї Чернігівської обласної ради» та проблемні запитання для осмислення (автори: Т.І.Бутурлим, А.Борщ, Л.Бринзей). 
  Перед початком пленарного засідання проходив конкурс „Кращий знавець української та світової літератури”. Усім бажаючим організатором конференції було запропоновано такі завдання: установити відповідності між портретами письменників та їх ПІП; заповнити пропуски-прізвища на картинках книг митців; скласти доміно з паперових книг сучасних письменників.
 Журі оцінювало компетентність із питань особливостей розвитку сучасної української та світової літератури, найвидатніших представників літературного постмодерну, уміння застосувати теоретичні знання в процесі виконання творчих завдань.
 Призерами даного конкурсу стали Т.І.Бутурлим,Т.А.Бронзенко, А.Борщ, Л.Бринзей, К.Солодовник, Р.Шевченко. 
На конференції було представлено 62 доповіді. 
На пленарному засіданні виступили: 
1. Бутурлим Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, учитель української мови та літератури Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ 
2. Капленко Оксана Миколаївна, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя ФІЛОСОФІЯ ПРОЗИ МИРОСЛАВА ДОЧИНЦЯ 
3. Бронзенко Тетяна Анатоліївна, учитель-методист Ніжинського ліцею Ніжинської міської ради при НДУ імені М. Гоголя СУСПІЛЬСТВО НА КРАЮ ПРІРВИ, АБО АПОКАЛІПСИС НЕ ЗА ГОРАМИ (ЗА РОМАНОМ СВІТЛАНИ ТАЛАН «КОЛИ ТИ ПОРУЧ») 
Подальша робота конференції ґрунтувалась на роботі секційних засідань: • «Новітні постаті в українській та світовій літературі ХХІ ст.» (23 доповіді). • «Сучасне вітчизняне та зарубіжне академічне літературознавство» (20 доповідей). • «Виховання особистості засобами постмодерної української та світової» (6 доповідей). • «Психологічні аспекти художньої літератури ХХІ ст.» (5 доповідей). • «Творчість Тараса Шевченка крізь призму сучасного українського літературознавства» (2 доповіді). • «Літературна творчість юних поетів, прозаїків, драматургів сучасності» (6 доповідей). Учасниками конференції були організатор конференції Т.І.Бутурлим, старшокласники та вчителі Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради, викладачі, студенти, аспіранти НДУ імені Миколи Гоголя, Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Шевченка, а також гості зі Львова, Києва, Бобровиці, Черкас, Кривого Рогу. Усі учасники отримали програму конференції, диск із презентаціями учасників конференції, відеороликом, художніми текстами, соціальними рекламами, зробленими учнями ліцею. Були нагороджені оригінальними сертифікатами, зробленими Т.І.Бутурлим. Найбільш креативні, активні отримали дипломи І-ІІІ ступенів як призери конкурсу в номінаціях: „Краща наукова стаття” (критерії: ґрунтовний аналіз проблеми, доказовість, відсутність елементів плагіату, дотримання встановлених вимог щодо оформлення наукової статті); „Краща презентація результатів наукового дослідження” (критерії: лаконічність, неординарність, схематичність представлення доповіді в електронній презентації, вчасність появи слайдів, відповідність змісту доповіді представленому на слайді тексту); „Найактивніший учасник конференції” (критерії: активна участь в обговоренні питань сучасної української та світової літератури, правильність та коректність постановки запитань до виступаючого, дотримання правил поведінки під час дискусії).